There was a problem loading the comments.

Što kada ne radi slanje pošte?


  Print


U Microsoft Outlook-u odaberite izbornik „DatotekaKliknite na „Informacije“Odaberite „Postavke računa“ kako bi otvorili padajući izbornikU padajućem izborniku odaberite „Postavke računa…“


0f7a577869f863640d1933bde85380101d9d0c09?t=09a3e24626d4f0469890ddf4236b53b1


  1. Odaberite račun koji koristite
  2. Zatim kliknite na „Promjena…“

eef9f369f2c5f82a48bc9e4fb9c92a244c66346e?t=d0154ce3802b3df8f58af7374c368643


U kartici „Outgoing server“ (Izlazni server) označite “MyOutgoing server - SMTP - requires authentication" (Izlazni poslužitelj(SMTP) zahtjeva provjeru autentičnosti)Odaberite karticu "Advanced" (Napredno)

94b0a09e2b19e1f87363257b37ae40b31f04646c?t=4e2f199daa1c62606185455683c09bf0



Dolazni POP3 „Incoming server“ postavit na „110“Odlazni „Outgoing server (SMTP)“ postaviti na 26 ili 25Kada je sve postavljeno kliknite gumb "Ok"

a80645c11d4f7b2635d59aabf846d30b96c7728d?t=75384edb4793aeae128e27862366b86e


  1. Zatim kliknite na gumb „Next(Dalje)
  2. U novo-otvorenom prozoru možete provjeriti da li spajanje na dolazni i odlazni mail server uredno radi, kao na slici.

9fecf4f923a558c4b9181072a92f1bea6e05a509?t=b6a007b9fc208a937a554c1fe344d9ce

Share via
Did you find this article useful?  

Related Articles

© WMD